Campagne ‘Op zoek naar het E-team’

EDE – 12 april is de nieuwe marketingcampagne voor Ede Centrum gestart.
Vanaf deze datum kunnen fotografie-, videografie- en schrijftalenten uit Ede en omstreken zich aanmelden voor het E(de)-team.

De grootste talenten mogen een jaar lang nieuws en weetjes in tekst en beeld over Ede centrum maken en publiceren via kranten, magazines, websites én de sociale media. Doelstelling van de campagne is het centrum weer dé ontmoetingsplek te laten zijn waar men met trots werkt, winkelt en uitgaat.

Het centrum van Ede ondergaat grote veranderingen. Vanaf de zomer beschikt Ede Centrum weer over een fris en groen Marktplein met een menselijke maat. Daarnaast krijgen de winkelstraten een nieuw profiel en wordt het gehele centrum ‘vergroend’. Dit alles moet eraan bijdragen dat Ede centrum weer een fijne ontmoetingsplaats en verblijfsplek is. Het echte dorpsplein van de stad.
Om dit onder de aandacht te brengen is Urban Solutions, een ervaren gebiedsmarketingbureau, in samenwerking met de gemeente Ede, de Stichting Binnenstadsmanagement Ede, centrumondernemers en andere stakeholders de campagne ‘op zoek naar het E-team’ gestart. Edenaren vertellen de ‘echte’ verhalen van het centrum. Denk bijvoorbeeld aan de watertappunten, de bierbrouwhistorie in de Brouwerstraat of de verhalen achter de gevels. De talenten van het E-team gaan deze verhalen ophalen en vertellen in tekst en beeld.

Vindingrijk, veelzijdig en veerkrachtig
In alle ‘verhalen’ komen de unieke kwaliteiten van Ede terug: food, Veluwe en het dorpse karakter. Maar de rode draad in de verhalen is de vindingrijkheid, veelzijdigheid en veerkracht van de centrumondernemers. Hun creativiteit en ondernemerszin hebben voor groei van het centrum gezorgd en het centrum gemaakt tot wat het nu is. Nu is het tijd om de Edenaren en andere gebruikers van het centrum deze inspirerende verhalen te vertellen en te laten zien. En wie kunnen dat nou beter dan Edenaren in het E-team zelf?

Vrijdag 18 mei maakt de jury het definitieve E-team bekend en niet lang daarna deelt het E-team het eerste verhaal via de diverse media. Wie op de hoogte wil blijven, volgt de facebookpagina van Stichting Binnenstadsmanagement Ede (Ede Centrum) of de kanalen van de gemeente en citymarketing Ede.

Meer informatie
Meer informatie over Ede Centrum en de campagne is te vinden op www.edecentrum.nl/e-team

Related posts

Geef een reactie

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.